Νέα πλατφόρμα καταγγελιών για τους καταναλωτές
Τη δυνατότητα στους πολίτες να ενημερώνονται για τα δικαιώματα που απορρέουν από την καταναλωτική νομοθεσία και να υποβάλλουν καταγγελίες δίνει η νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα, που παρουσίασε χθες η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης .
Στο kataggelies.mindev.gov.gr εμφανίζονται επτά θεματικές κατηγορίες, επί των οποίων μπορούν να υποβάλλουν καταγγελία οι καταναλωτές. Πρόκειται για τις κατηγορίες «καταναλωτικά αγαθά», «υπηρεσίες», «τραπεζικές υπηρεσίες», «ασφαλιστικές & λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες», «εταιρίες ενημέρωσης οφειλετών», «ρύθμιση χρεών» και «προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα». Ειδικά σε ό,τι αφορά τις εκπτώσεις, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να καταγγείλουν μέσω της πλατφόρμας πλασματικές εκπτώσεις. Με βάση τη διάταξη που περιλαμβάνεται στον νόμο 4933/2022, ως τιμή πριν από την έκπτωση νοείται η χαμηλότερη τιμή που εφήρμοσε ο έμπορος κατά τη διάρκεια χρονικού διαστήματος όχι συντομότερου των 30 ημερών πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής. Σε περίπτωση παράβασης της παραπάνω διάταξης προβλέπεται πρόστιμο που φτάνει ως και το 4% του συνολικού τζίρου της επιχείρησης. «Ορίζουμε έναν νέο τρόπο υπολογισμού των εκπτώσεων, τέτοιον που δεν επιτρέπει διάφορα τεχνάσματα που έκαναν ορισμένοι επιτήδειοι στο παρελθόν για να παραπλανήσουν τους καταναλωτές» σημείωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ