«Η θερμοκρασία κοντεύει τους 40 βαθμούς και εμείς δεν πουλάμε ούτε ένα καλοκαιρινό μπλουζάκι». Αληθινός είναι στην υπερβολή του, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης, γιατί έτσι αποδίδει την πραγματικά άσκημη κατάσταση που υπάρχει στο λιανεμπόριο.

Και ειδικά στην αγορά ένδυσης και υπόδησης, η οποία βρίσκεται σε μία παρατεταμένη περίοδο προσφορών, πριν καν αρχίσει κανονικά, στις 10 Ιουλίου, το δίμηνο των θερινών εκπτώσεων.

«Άτυπα βρισκόμαστε ήδη σε περίοδο εκπτώσεων. Τα καταστήματα αναγκάζονται λόγω της χαμηλής κίνησης, να κάνουν μειώσεις τιμών. Μπορεί ακόμη να μην υπάρχουν στα προϊόντα οι ετικέτες με τις διπλές τιμές, τις πραγματικές και τις εκπτωτικές, αλλά οι μειώσεις στις τιμές γίνονται και δεν έχει σημασία στην πράξη αν οι έμποροι τις ονομάζουν προσφορές ή εκπτώσεις. Άλλωστε έλεγχοι δεν γίνονται στην αγορά», είπε ο κ. Φιλιππίδης. Φέτος, αυτή η αβεβαιότητα ήταν ακόμη μεγαλύτερη γιατί και το διεθνές περιβάλλον είναι δύσκολο. Ωστόσο, πιστεύω, ότι ο κυριότερος λόγος που οι καταναλωτές «έκλεισαν» τα πορτοφόλια τους, είναι η συρρίκνωση του διαθέσιμου εισοδήματος. Όταν κάθε μέρα ανεβαίνει ο λογαριασμός στο σούπερ μάρκετ, όταν έχουν αντιμετωπίσει αυξημένο ενεργειακό κόστος, ακριβότερη βενζίνη και, δεν γνωρίζουν, τι τους επιφυλάσσει η επομένη, λογικό είναι να μην ψωνίζουν είδη ένδυσης, είδη που δεν είναι απολύτως απαραίτητα, να μη κάνουν δαπάνες που μπορούν να αποφύγουν», εξήγησε ο κ. Φιλιππίδης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ