Σε κάθε περίπτωση η ηγεσία του υπ. Ανάπτυξης μετά τη χθεσινή περιοδεία αλλά και τη μουδιασμένη ανταπόκριση εκ μέρους του καταναλωτικού κοινού ζήτησε απ’ τις αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ να αναγράφονται τόσο στις λίστες όσο και στις ταμπέλες στα ράφια και η αρχική τιμή των προϊόντων που συμμετέχουν στο «καλάθι του νοικοκυριού» προκειμένου να γίνει πιο σαφής στον κόσμο η ωφέλεια του μέτρου.Εν τω μεταξύ ο υπ. Ανάπτυξης κ. Αδ. Γεωργιάδης έχει καλέσει τους βιομηχάνους των τροφίμων (ΣΕΒΤ) σε νέα σύσκεψη σήμερα προκειμένου να τους ζητήσει να κάνουν περισσότερα για τη συγκράτηση των τιμών. Κι αυτό σε μία προσπάθεια να ανοίξει ακόμα περισσότερο η βεντάλια των επώνυμων προϊόντων που θα συμμετέχουν κάθε εβδομάδα στο «καλάθι του νοικοκυριού».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ