Όταν το πλήρωμα του «Dali», ενός τεράστιου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μήκους 289 μέτρων, συνειδητοποίησε τι συνέβαινε, ήταν ήδη πολύ αργά. Το πλοίο –στην αρχή ενός 27ήμερου ταξιδιού από το λιμάνι της Βαλτιμόρης προς τη Σρι Λάνκα– υπέστη ολικό μπλακ άουτ μετά την έξοδο από το λιμάνι και κατευθυνόταν προς την εμβληματική γέφυρα Francis Scott Key της πόλης.

Ήταν μεσάνυχτα και το πλήρωμα του πλοίου βρέθηκε σε ακόμα μεγαλύτερο σκοτάδι, όταν τα φώτα του έσβησαν ξαφνικάΤο πλοίο ήταν «νεκρό»: δεν υπήρχαν ηλεκτρονικά συστήματα και, κυρίως, οι κινητήρες δεν λειτουργούσαν. Ήταν ακυβέρνητοι αλλά και ανήμποροι να σταματήσουν αυτό που συνέβαινε.

Πολλαπλοί συναγερμοί χτύπησαν, καθώς το πλήρωμα έκανε ανεπιτυχείς δοκιμές σε μια απέλπιδα προσπάθεια να διορθώσει το πρόβλημα. Δίνονταν μανιωδώς εντολές στο πλήρωμα να κατευθύνει το πηδάλιο δυνατά προς τα αριστερά και να ρίξει άγκυρα για να μην παρασυρθεί προς τα δεξιά. Ενώ πιστεύεται ότι μια γεννήτρια έκτακτης ανάγκης λειτούργησε, το πλοίο δεν ανέκτησε ποτέ τη χρήση των μηχανών του.Ο κυβερνήτης του Μέριλαντ, Γουές Μουρ, χαιρέτισε αργότερα το πλήρωμα ως «ήρωες» και δήλωσε ότι η γρήγορη αντίδρασή τους «έσωσε ζωές», επειδή οι Αρχές μπόρεσαν να σταματήσουν τη ροή της κυκλοφορίας των οχημάτων στη γέφυρα στα δύο λεπτά που μεσολάβησαν μεταξύ της κλήσης και της σύγκρουσης.

Δεν σταμάτησε, ωστόσο, αυτό που συνέβη όταν το «Dali» προσέκρουσε σε μια τσιμεντένια κολόνα της γέφυρας μήκους 1,5 μιλίου (2,4 χιλιομέτρων), η οποία γρήγορα κατέρρευσε, κομμάτι κομμάτι, στα σκοτεινά, κρύα νερά του ποταμού Πατάπσκο της πολιτείας, όπως σημειώνει το BBC.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ