Είναι ένα μέτρο στη σωστή κατεύθυνση, αλλά προφανώς δεν λύνει το πρόβλημα της ακρίβειας» είπε στην ΕΡΤ ο πρόεδρος του Συνδέσμου Μικρών και Μεσαίων Σουπερμάρκετ Γιάννης Πηλίδης. «Όλα αυτά τα μέτρα είτε λέγεται καλάθι του νοικοκυριού, είτε λέγεται market pass, είτε λέγεται μείον 5%, το πρόβλημα δεν το λύνουν στη ρίζα τους, αλλά προφανώς απαλύνουν κάποιους καταναλωτές, οι οποίοι είναι εξαιρετικά ευάλωτοι» τόνισε.

Η κάθε βιομηχανία η οποία έχει δηλώσει στο υπουργείο ότι θέλει να συμμετέχει στην έκπτωση του 5% δηλώνει τα συγκεκριμένα προϊόντα στο υπουργείο και ταυτόχρονα δίνει την έκπτωση στα σουπερμάρκετ προκειμένου αυτά τα σουπερμάρκετ να την μεταβιβάσουν στον καταναλωτή. «Η ακρίβεια κακώς το πιστεύουμε οι περισσότεροι ότι είναι θέμα εσωτερικό της χώρας, είναι πανευρωπαϊκό θέμα. Σήμερα η αγορά έχει γίνει πανευρωπαϊκή, ρυθμίζεται πανευρωπαϊκά, δηλαδή δεν είναι δυνατόν να υπάρχει ας πούμε, πληθωρισμός στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, ο πληθωρισμός να γίνει μηδέν. Αυτό δεν μπορεί να γίνει διότι αν μπορούσαμε να το κάνουμε εμείς, θα το κάνανε και οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Είναι δηλαδή συγκοινωνούντα δοχεία. Αυτό πρέπει να καταλάβουμε. Αν δεν πέσει δηλαδή ο πληθωρισμός γενικά σε όλη την Ευρώπη, δεν θα πέσει στην Ελλάδα. Το περίεργο θα ήτανε να είχε πέσει στην Ευρώπη, να είχε μηδενιστεί και στην Ελλάδα να ήταν υψηλός. Τότε θα έλεγα ότι ήταν ελληνικό φαινόμενο και πρέπει να δούμε αυτό το φαινόμενο».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ