ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΑΣΗΣ
ΣΤΗ ΒΕΡΓΙΝΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΜΕ ΗΠΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

«Στο καλύτερο δυνατό επίπεδο είναι οι σχέσεις μας με τις ΗΠΑ» όπως εκτίμησε ο Υφυπουργός Εξωτερικών, αρμόδιος για θέματα απόδημου ελληνισμού Κώστας Βλάσης μιλώντας στη ΒΕΡΓΙΝΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ και στην εκπομπή του δημοσιογράφου Στέργιου Καλόγηρου «Σχολιάζοντας την Επικαιρότητα». Ο ίδιος επισήμανε τα πολλά προβλήματα που υπάρχουν ακόμη στη διαδικασία ψήφου των Ελλήνων του εξωτερικού παρά το νόμο που ψηφίστηκε πέρυσι από την ελληνική βουλή αλλά και στις νέες ψηφιακές εφαρμογές που δημιουργήθηκαν για να εξυπηρετήσουν εξ αποστάσεως τους ομογενείς.
Είναι νωρίς να εκτιμήσουμε πώς θα κινηθεί η νέα αμερικανική κυβέρνηση
Παρότι ο υφυπουργός Κώστας Βλάσης μίλησε για εξαιρετικές σχέσεις με τις ΗΠΑ εκτιμώντας πως η «σύνδεση» μας με τη νέα ηγεσία θα είναι πιο αποτελεσματική, εμφανίστηκε επιφυλακτικός για να κάνει προβλέψεις του τρόπου που θα κινηθεί η νέα αμερικανική κυβέρνηση όσον αφορά στις σχέσεις της με την Τουρκία. Ο κ. Βλάσης σημείωσε ότι η εξωτερική πολιτική της Αμερικής έχει κάποια συνέχεια παρότι «ένας νέος πρόεδρος μπορεί να έχει διαφορετικές προσεγγίσεις στις ελληνοτουρκικές σχέσεις»
Παραμένει δύσκολη η ψήφος των Ελλήνων του εξωτερικού
«Ο νόμος που ψηφίστηκε πέρυσι στη βουλή, ήταν ένα πρώτο σημαντικό βήμα» είπε ο κ. Βλάσης τονίζοντας ωστόσο ότι η κυβέρνηση ήθελε να είναι πιο απλή η διαδικασία και να διευκολύνει τους Έλληνες του εξωτερικού, που έχουν τα δικαιώματα τους στην Ελλάδα, να ψηφίζουν από εκεί που βρίσκονται. Σημείωσε ότι προκειμένου να ψηφιστεί το νομοσχέδιο, η κυβέρνηση δέχτηκε τους πολλούς περιορισμούς οι οποίοι πάντως σύμφωνα με τον ίδιο, δε θα επιτρέψουν τη μεγάλη συμμετοχή στις κάλπες καθώς η διαδικασία θα είναι «σχετικά δύσκολη», με τη συμμετοχή του ίδιου του ψηφοφόρου στα προξενεία.
«MyConsulLive»- Έτοιμη νέα πλατφόρμα και νέα εφαρμογή για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση
Σήμερα λόγω πανδημίας όλοι οι Έλληνες του εξωτερικού, προβληματίζονται σχετικά με την αντιμετώπιση της πανδημίας καθώς όπως αποκάλυψε ο κ. Βλάσης, πολλοί έχουν και σοβαρά προβλήματα στον επαγγελματικό τους τομέα. Μεγάλο ζήτημα για τους ίδιους είναι «ο τρόπος που μπορούν να εξυπηρετηθούν από τις δικές μας προξενικές αρχές στο εξωτερικό» καθώς υπάρχουν προβλήματα στην επικοινωνία, στο να κλείσουν ραντεβού κλπ. Όπως είπε ο υφυπουργός δημιουργήθηκε ήδη και λειτουργεί η νέα πλατφόρμα «MyConsulLive», για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών από τις προξενικές αρχές, στο πλαίσιο της προσπάθειας αναβάθμισης και ψηφιοποίησης σειράς παρεχόμενων υπηρεσιών. Ταυτόχρονα είναι έτοιμη και εφαρμόζεται σε 3 προξενικές Αρχές, η νέα εφαρμογή Virtual Assistant (Ψηφιακού Βοηθού)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ