Με νέα προβλήματα έρχεται αντιμέτωπη η διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ). Μετά τις τελευταίες κινητοποιήσεις των εργαζομένων που σήκωσαν χειρόφρενο στα αστικά λεωφορεία διεκδικώντας την συμφωνημένη, όπως υποστηρίζουν υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, τα κενά των οδηγών που προέκυψαν κυρίως λόγω της συνταξιοδότησης υπαλλήλων και της μη κάλυψης των κενών που δημιουργήθηκαν με νέο προσωπικό, κάτι που έχει δημιουργήσει το εξής παράδοξο για τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης: να υπάρχουν λεωφορεία αλλά να παραμένουν ακινητοποιημένα καθώς απουσιάζουν οι… οδηγοί και τα «παρκαρισμένα» στα αμαξοστάσια λεωφορεία της Λειψίας που αγόρασε η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης, επειδή δεν έχουν γίνει σε αυτά οι απαραίτητες εργασίες, ο ΟΑΣΘ κινδυνεύει με… έξωση.

Μόλις την περασμένη Πέμπτη επιδόθηκε στην διοίκηση του Οργανισμού νέα αγωγή για την μη καταβολή μισθωμάτων, την οποία κατέθεσε ο Προμηθευτικός Συνεταιρισμός Αυτοκινητιστών Θεσσαλονίκης «Ηρακλής». Η αγωγή που κατατέθηκε στις Δικαστικές Αρχές και πιο συγκεκριμένα στο Μονομελές Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης, αναμένεται να συζητηθεί, σύμφωνα με πληροφορίες τον Νοέμβριο 2022 και έρχεται σε συνέχεια των μισθωτικών αγωγών που έχουν ήδη κατατεθεί, υπήρξαν πρωτόδικες αποφάσεις που δικαίωναν τον ΟΑΣΘ, πρόσφατα κατατέθηκαν Εφέσεις που συζητήθηκαν και αναμένονται οι σχετικές δικαστικές αποφάσεις.

Η τελευταία αγωγή πλην της διοίκησης του Οργανισμού κοινοποιήθηκε και στα συναρμόδια υπουργεία Οικονομικών και Υποδομών. Ο ΠΣΑΘ διεκδικεί συνολικά το ποσό των δώδεκα και πλέον εκατομμυρίων ευρώ από τον Οργανισμό, χρήματα για την εκμίσθωση τριών ακινήτων ιδιοκτησίας του ΠΣΑΘ «Ηρακλή» τα οποία χρησιμοποιεί ο ΟΑΣΘ αλλά δεν καταβάλλει ενοίκια. Πρόκειται για τα δυο αμαξοστάσια, του Φοίνικα και της Σταυρούπολης και το εμπορικό κέντρο Civitas επί της οδού Παπαναστασίου 90 στο οποίο στεγάζεται σχεδόν το σύνολο των διοικητικών και λοιπών υπηρεσιών του Οργανισμού.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ