Σύμφωνα με το σχέδιο πτήσης που είχε καταθέσει στις αρμόδιες αρχές της Σερβίας, το αεροσκάφος θα πραγματοποιούσε πτήση cargo προς το Μπανγκλαντές (Ντάκα) με ενδιάμεσους σταθμούς την Ιορδανία (Αμμάν) και την Σαουδική Αραβία (Ριάντ).

Στον Ελληνικό εναέριο χώρο εισήλθε στις 22:09 τοπική ώρα. Το αεροπλάνο στις 22:37 ενημέρωσε το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Αθηνών – Μακεδονίας (ΚΕΠΑΘΜ) ότι λόγω προβλήματος (operation reasons) δεν θα συνεχίσει για το τελικό του προορισμό και ότι θα γυρίσει πίσω στο αεροδρόμιο αναχώρησης. Στις 22:42 πετώντας ανατολικά της Χαλκιδικής ενημέρωσε τους Ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας στην προσέγγιση Θεσσαλονίκης ότι έχει πρόβλημα στον κινητήρα νούμερο τέσσερα (4) αναφέροντας: may day φωτιά στον κινητήρα τέσσερα. Η ΥΠΑ άμεσα κήρυξε κατάσταση κινδύνου με την ενεργοποίηση των σχετικών διαδικασιών που προβλέπονται. Στις 22:45 το αεροσκάφος είχε συνομιλία με τον πύργο ελέγχου Καβάλας και ενημέρωσε ότι κατευθύνεται για αναγκαστική προσγείωση. Αμέσως δόθηκε άδεια προσγείωσης για το αεροδρόμιο της Χρυσούπολης στην Καβάλα. Στις 22:47 το στίγμα του αεροσκάφους χάθηκε από τα ραντάρ της εναέριας κυκλοφορίας.

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, ενημέρωσε το Εθνικό Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης για την κατάσταση κινδύνου και εν συνεχεία για την απώλεια επικοινωνίας και ξεκίνησε άμεσα η διαδικασία εντοπισμού, έρευνας και διάσωσης. Παράλληλα κινητοποιήθηκαν όλοι οι αρμόδιοι φορείς (Πυροσβεστική Υπηρεσία, Ελληνική Αστυνομία, Πολιτική Προστασία, Υπουργείο Εθνικής ‘Αμυνας και τοπικοί φορείς) για την απώλεια στίγματος του αεροπλάνου στην ευρύτερη περιοχή της Καβάλας.

«Για το αεροπορικό δυστύχημα έχει επιληφθεί η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ)» καταλήγει η ανακοίνωση της ΥΠΑ.

Κλιμάκιο Αμερικανών θα συμμετάσχει στις έρευνες
Αμερικανοί εμπειρογνώμονες μεταβαίνουν στην Καβάλα για να συμμετέχουν στις έρευνες. Μπορεί η σερβική κυβέρνηση να πιστοποιήσε ότι επρόκειτο για αεροπλάνο που μετέφερε πυρομαχικά στο Μπαγκλαντές όμως κάποιες περίεργες κινήσεις του πιλότου πριν τη συντριβή (το γεγονός ότι αρχικά όταν διαπίστωσε τη φωτιά στο αεροσκάφος προσπάθησε να γυρίσει προς τη Σερβία) ενισχύουν το σενάριο το αεροπλάνο πέρα από το νόμιμο φορτίο να μετέφερε πιθανώς και έξτρα οπλισμό. Θα ελεγχθούν εξονυχιστικά τα επίσημα έγγραφα που αφορούν στη συγκεκριμένη πτήση και κυρίως θα γίνει έρευνα στο στο σημείο της συντριβής ώστε να γίνει σύγκριση του φορτίου και να αποκλειστεί η πιθανότητα λαθρεμπορίου. Βρισκόμαστε Εξάλλου σε μία πολύ ευαίσθητη περίοδο λόγω του Πολέμου στην Ουκρανία και μία τέτοια υπόθεση δεν θα περνούσε πώς ένα απλό αεροπορικό δυστύχημα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ