Παρά τις τιτάνιες προσπάθειες που καταβάλλει καθημερινά η Διεύθυνση Πληροφορικής των ΕΛΤΑ προκειμένου να επιλύσει τα δεκάδες προβλήματα που έχει αφήσει πίσω της η κυβερνοεπίθεση με κακόβουλο λογισμικό στα πληροφοριακά συστήματα των Ταχυδρομείων στις 20/3, μέχρι σήμερα αυτό δεν έχει καταστεί εφικτό, με αποτέλεσμα δύο βασικές λειτουργίες να έχουν μπει στον «πάγο».
Συγκεκριμένα πρόκειται για το «μπλόκο» στα δέματα που αφορούν αγαθά ή εμπορεύματα από το εξωτερικό, αλλά και οι χρηματικές συναλλαγές μέσω μίας ελληνικής τράπεζας.Την ίδια στιγμή ωστόσο και από τη στιγμή που το πρόβλημα δεν έχει λυθεί πλήρως, πολλές επιχειρήσεις και ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων που δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν εμπορικές συναλλαγές προϊόντων, κάνουν λόγο για ανεπανόρθωτη οικονομική ζημιά σε μια εποχή που το κάθε ευρώ έχει την αξία του, ενώ όσα εμπορεύματα είχαν σταλεί λίγα 24ωρα πριν από την επίθεση αγνοούνται.

«Κλείνουμε το e-shop μας μέχρι να ανοίξουν πάλι οι αποστολές του εξωτερικού. Κανονικά, θα πρέπει να κάνουμε μαζικές αγωγές για ζημιές στην επιχείρησή μας» αναφέρει σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης ιδιοκτήτης επιχείρησης, ενώ ένας άλλος σημειώνει «#ΕΛΤΑ Τί γίνεται ρε παιδιά; Τρίτη εβδομάδα το σύστημα εκτός. Εμείς φτιάχνουμε προσωποποιημένα προϊόντα κατά παραγγελία, που σημαίνει ότι όταν ακυρώνει ο πελάτης, μετά πρέπει να τα πετάξουμε. Καμία ενημέρωση από τις 24/3, χάνουμε λεφτά, πελατεία. Θα πάθουμε νευρικό κλονισμόΛίγες ημέρες προτού μπούμε και επίσημα στην Πασχαλινή περίοδο, οι προσπάθειες που γίνονται από το τμήμα πληροφορικής των ΕΛΤΑ για αποκατάσταση του προβλήματος «είναι υπεράνθρωπες» σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΑΚΕ ΕΛ-ΤΑ, Ανδρέα Κομματά.

«Πράγματι, αντιμετωπίζουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα, αλλά οι προσπάθειες για την αποκατάστασή του είναι υπεράνθρωπες και ελπίζουμε ότι πολύ σύντομα θα ξεπεραστεί. Ίσως και αυτή την ώρα που μιλάμε να έχει ξεπεραστεί. Το επιθυμούμε κιόλας, γιατί όλο αυτό αφήνει και μια κακή φήμη για τα Ελληνικά Ταχυδρομεία»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ