Διακοπές ρεύματος: Στο σκοτάδι για δεύτερη νύχτα 10.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις
Διακοπές ρεύματος: Στο σκοτάδι για δεύτερη νύχτα 10.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις [vid]
10.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις παραμένουν χωρίς ρεύμα
Facebook Share
Twitter Share
Messenger Share
email Share
viber Share
whatsapp Share
Συνεχίζεται το μαρτύριο για 10.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις που θα περάσουν μια τρίτη δύσκολη νύχτα χωρίς ρεύμα, καθώς σύμφωνα με ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ αργά το βράδυ της Τετάρτης 17 Φεβρουαρίου 2021, έγινε η επανηλεκτροδότηση 60.οοο νοικοκυριών και επιχειρήσεων – από τα συνολικά 70.000 που είχαν υποστεί βλάβες από την κακοκαιρία «Μήδεια».

Πιο αναλυτικά, ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοίνωσε ότι τα συνεργεία του θα συνεχίσουν καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας τις εργασίες για την επανηλεκτροδότηση 5 γραμμών Μέσης Τάσης, σε τμήματα των περιοχών Διόνυσος, Άγιος Στέφανος, Κεφαλάρι, Πολιτεία, Γλυκά Νερά, Εκάλη και Νέα Ερυθραία.

«Σημειώνεται ότι σήμερα το πρωί, το σύνολο των νοικοκυριών με προβλήματα ηλεκτροδότησης ήταν 70.000. Έως αυτή την ώρα έχουν ηλεκτροδοτηθεί περίπου 60.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Αύριο το πρωί (Πέμπτη), το συνολικό δυναμικό του ΔΕΔΔΗΕ στις πληγείσες από την κακοκαιρία “Μήδεια” περιοχές της Αττικής, που ανέρχεται σε περίπου 440 άτομα, θα ενισχυθεί περαιτέρω με επιπλέον 25 συνεργεία (περίπου 60 άτομα) που θα προσέλθουν από την Περιφέρεια της Πελοποννήσου, Ηπείρου και της Κεντρικής Ελλάδος, καθώς έχουν αποκατασταθεί στις περιοχές αυτές οι ζημιές από τη “Μήδεια”», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

«Εξάλλου και στη Βόρεια Εύβοια, που δέχθηκε σοβαρό πλήγμα από την κακοκαιρία, μέσα στις επόμενες ώρες ολοκληρώνονται οι εργασίες αποκατάστασης των ζημιών στο Δίκτυο και στους τελευταίους 9 οικισμούς», σημειώνει ο Διαχειριστής.

Ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά την προσοχή σε όλους τους πολίτες σε περίπτωση που διαπιστώσουν ζημιές στο Δίκτυο (πεσμένα καλώδια, στύλους κ.λπ.) να απομακρυνθούν άμεσα και να μην έρθουν σε καμία επαφή. Καλεί επίσης όσους πολίτες συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης στις περιοχές που σημειώθηκαν ζημιές στο Δίκτυο από την κακοκαιρία να επικοινωνήσουν με την Εταιρεία για να εξεταστεί η περίπτωση μεμονωμένης βλάβης με τρεις τρόπους:

τηλεφωνικά στο 11500 ή 2111900500,
μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE app σε Android και iOS από το κινητό τους ή και
μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ