Κακή εικόνα για το έργο της Flyover, απαισιοδοξία και αντίθεση για την κατασκευή του καταγράφεται από την πλειοψηφία των πολιτών που συμμετείχαν στη μεγάλη έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία δημοσκοπήσεων Interview για λογαριασμό του Ράδιο Θεσσαλονίκη 94.5 σε δείγμα 4.101 ατόμων στο πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης την χρονική περίοδο Φεβρουαρίου-Μαρτίου 2024.

Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάστηκαν πριν από λίγο στην ημερίδα διαλόγου, «Η ζωή μας με το Flyover», που διοργανώνει το Ράδιο Θεσσαλονίκη 94.5 στο Stage του Περιπτέρου 15 της ΔΕΘ στο πλαίσιο της έκθεσης Forward Green.
Το 58% των ερωτώμενων δεν συμφωνεί με την κατασκευή του Flyover, έναντι του 42% που συμφωνεί, ενώ παράλληλα το 54% εκτιμά ότι το έργο δεν θα βοηθήσει στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης

H συντριπτική πλειοψηφία πιστεύει πως το έργο δεν θα ολοκληρωθεί εντός χρονοδιαγράμματος. Τεράστιο είναι το ποσοστό που φτάνει στο 83% όσων απαντούν πως το έργο του Flyover έπρεπε να ξεκινήσει μετά την ολοκλήρωση του Μετρό.Ακόμη μεγαλύτερο είναι το ποσοστό (95%) όσων θεωρούν ότι η κατασκευή του έργου επιβαρύνει το κυκλοφοριακό πρόβλημα, ενώ την ίδια στιγμή το 80% πιστεύει ότι η Flyover θα κάνει ακόμη πιο έντονο το πρόβλημα της έλλειψης θέσεων στάθμευσης.Η έρευνα ακόμη αποτυπώνει πως οι περισσότεροι συμμετέχοντες έχουν υποστεί επιβάρυνση του χρόνου των καθημερινών μετακινήσεων τους πάνω από 45 λεπτά ημερησίως.

Νίκος Ταχιάος Τέλη Απριλίου ολοκληρώνονται οι πρόδρομες εργασίες του flyover είπε ο υφυπουργός.

“Το μόνο που μπορεί να καθυστερήσει το έργο του fly over είναι λόγοι πολιτικοί η οι δικαστικές πρόσφυγες” είπε ο υφ Υποδομων υπογραμμίζοντας ότι τα χρονοδιαγράμματα τα παρακολουθεί και η τράπεζα εκτός από το υπουργείο .

Αναφέρθηκε στον σχεδιασμό του ΥΠ Υποδομών για το έργο του fly over που δεν αλλαζει και θα ειναι ετοιμο όπως ανακοινώθηκε σε 3,5 χρόνια.”Μάιο του 2026 θα έχει ολοκληρωθεί το έργο εκτός αν υπάρξουν δικαστικες εμπλοκές. Μιλαμε για ένα έργο με πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά από αυτά τα οποία αποτελούν τον εφιάλτη της πόλης δηλαδή το μετρό. Ειναι ένα έργο που παρακολουθείται από τις τράπεζες, οι οποίες θέλουν να πάρουν γρήγορα πίσω τα χρήματα τους. Εχει δηλαδή χαρακτηριστικά τέτοια που δεν μπορεί παρά να τρέξει. Επισης δεν είναι ένα έργο που είναι αρκετά δύσκολο, είναι ένα πολύ συνηθισμένο οδικό έργο για τα μέτρα μια ελληνικής εταιρίας. Η ανασφάλεια των Θεσσαλονικέων πιστεύω οτι προέρχεται από έργα όπως το μετρό” ανέφερε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ