Στα τέλη Μαρτίου αναμένεται να παραδοθεί η πρώτη φάση της μελέτης βιωσιμότητας για το ενδεχόμενο κατασκευής υπόγειου παρκινγκ στην Πλατεία Ελευθερίας. Εάν σε αυτή τη φάση ο δήμος κρίνει ότι δεν είναι οικονομικά βιώσιμο ένα υπόγειο παρκινγκ θα σταματήσει την εκτέλεση της μελέτης, και θα συνεχίσει με το σχέδιο επιφανειακής διαμόρφωσης της πλατείας, βάσει της υπάρχουσας αρχιτεκτονικής μελέτης. Όπως φαίνεται έχουν ωριμάσει οι συνθήκες και η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης φέρεται να είναι έτοιμη να αναθεωρήσει τη στάση της στο θέμα της πλατείας Ελευθερίας.Μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε η μετατροπή της πλατείας σε χώρο ελεγχόμενης στάθμευσης και το ενδεχόμενο να μείνει για χρόνια μια «μαύρη τρύπα», ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας άρχισε να εμφανίζεται πιο διαλλακτικός. Τις τελευταίες μέρες του Δεκεμβρίου, σε συνέντευξή του στη δημοτική τηλεόραση είχε δηλώσει ότι θα εξαντλήσει κάθε δυνατότητα να δημιουργηθεί υπόγειος χώρος στάθμευσης 3-4 επιπέδων και πάρκο μνήμης, αλλά ότι αν δεν υπάρξει ενδιαφέρον για την κατασκευή του πάρκινγκ, θα γίνει μόνο το πάρκο.
Στο διάστημα που μεσολάβησε, ο δήμαρχος δέχτηκε «πυρ ομαδόν» και φάνηκε διατεθειμένος να προχωρήσει σε αναδίπλωση. Ένας εύσχημος τρόπος για να βγει από την άβολη θέση στην οποία έχει περιέλθει, θα ήταν η μελέτη να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το υπόγειο πάρκινγκ δεν είναι βιώσιμο. Έτσι θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι εξέτασε «ως όφειλε» το ενδεχόμενο «διπλής αξιοποίησης» της πλατείας, και εάν με βάση την τεκμηρίωση της μελέτης το έργο δεν είναι βιώσιμο, να δικαιολογείται η αλλαγή στάσης.