Hands of CEO of construction company in black suit typing message via e-mail to partners on laptop with drawings, seal stamp, divider on table. Young architect using netbook sitting in his office SSUCv3H4sIAAAAAAAEAJ2QS27EIBBE95FyB4u1LWGwMyZXGWXBp+OgMGYEeKJo5LuHnyXW2VGvuoDq5+tL1yHBvZbovXsmFbU2ZvfB8aDtFjHuKwelg3WamwQTO7KDfOBh9+DTFRVJHmCNswXW/PnOtejuNLIZE9FCqG+Y30VmJzr6fyfL4eOswlfY5G/+cFPEgQFeilzLKPr+CeBubbWHVmAbzXelbdPyYSU3KUCbm+9OS72tTcyGL3DtxuLK7a0Bmw35J7UYUnGlSY50JJguDF/mt+UyUTLXAa2STSYxC0rwQIn4HCYJcmCY8YGxiSxCqFEwiGs5/gD2evI4+wEAAA==

Με μια πρωτοβουλία που φιλοδοξεί να αλλάξει τη σχέση των πολιτών με το κράτος, η κυβέρνηση ενεργοποιεί εντός της εβδομάδας την πρώτη ηλεκτρονική πλατφόρμα αξιολόγησης των δημοσίων υπηρεσιών από τους ίδιους τους πολίτες.

Από την ερχόμενη Τετάρτη και για δύο εβδομάδες 5 εκατομμύρια εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (κεντρική βάση μοναδικής καταχώρησης των στοιχείων επικοινωνίας όλων των πολιτών), ηλικίας 17 ετών και άνω, θα έχουν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών φορέων της Κεντρικής Κυβέρνησης και της Αυτοδιοίκησης.

Θα κληθούν ειδικότερα μέσω email να απαντήσουν σε 40-50 ερωτήσεις, βαθμολογώντας από το 1 έως το 10 την εξυπηρέτηση, την ταχύτητα, την ευγένεια και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών, ενώ θα μπορούν να καταθέσουν και παρατηρήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ