Τι αλλάζει στις εκπτώσεις και τις προσφορές

Τιμή αναφοράς: Η χαμηλότερη των 30 ημερών

Κάθε φορά που ένας έμπορος ανακοινώνει μείωση τιμής, θα πρέπει να αναγράφεται και η προηγούμενη χαμηλότερη τιμή που ίσχυε τις τελευταίες 30 ημέρες.

Διαφάνεια στις εκπτώσεις

Όλες οι προσφορές πρέπει να είναι σαφώς τεκμηριωμένες, είτε πρόκειται για ποσοστιαίες εκπτώσεις (π.χ. -20%), είτε για συγκεκριμένα ποσά (π.χ. -10€), είτε για άμεση σύγκριση τιμών (τώρα 50€, πριν 100€).

Αλλαγές στα αυτοκόλλητα προσφορών

Οι εκπτώσεις με stickers όπως «-2€” ή “-50%» πρέπει επίσης να συνοδεύονται από τη χαμηλότερη τιμή των τελευταίων 30 ημερών.

Οι προσφορές μετατρέπονται σε… δώρα

Τόσο οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ όσο και οι προμηθευτές στις διαπραγματεύσεις με το υπουργείο κατάφεραν να διατηρήσουν τις προσφορές τύπου «1+1», «2+1» ή «3+1». Ωστόσο στο εξής το επιπλέον προϊόν θα θεωρείται δώρο και όχι έκπτωση στην τιμή. Για παράδειγμα, σε μια προσφορά «1+1», το δεύτερο προϊόν λογίζεται ως δώρο και όχι ως μείωση τιμής κατά 50%.

Αλλαγές στις Προωθητικές Ενέργειες

Οι προσφορές τύπου «1+1 δώρο» και «2+1» θα υπόκεινται σε νέους κανόνες για μεγαλύτερη διαφάνεια: 

  • Τα προϊόντα με προσφορά «+1» πρέπει να πωλούνται και μεμονωμένα στο ράφι, ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να συγκρίνει τιμές.
  • Οι πολυσυσκευασίες (“5+1 δώρο”) μπορούν να εξαιρούνται από αυτόν τον κανόνα εάν η προσφορά διαρκεί έως 60 ημέρες και η τιμή τους είναι ξεκάθαρη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ