Η Metroservice έστειλε τους υπαλλήλους πεζή μέσα από τις σήραγγες για να αφήσουν τους επιβάτες να βγουν από τα τρένα, επειδή λόγω της διακοπής ρεύματος δεν ήταν δυνατό για τους εργαζόμενους να φτάσουν εκεί με τρένο του μετρό. Μέχρι αργά το απόγευμα της Τετάρτης, δεν είναι ακόμη σαφές τι προκάλεσε τη διακοπή ρεύματος». Θα μπορούσε να είναι μέρος της ανακοίνωσης της διαχειρίστριας εταιρείας του μετρό Θεσσαλονίκης, μετά την ακινητοποίηση του συρμού το περασμένο Σάββατο. Πρόκειται όμως για ανακοίνωση της διαχειρίστριας εταιρείας του μετρό της Κοπεγχάγης. Είναι η εταιρεία στην οποία συμμετέχει η ΑΤΜ (Azienda Trasporti Milanes) που αποτελεί το ένα μέλος της εταιρείας Thema, η οποία διαχειρίζεται τη λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης.
Στη δανική πρωτεύουσα οι επιβάτες των συρμών του μετρό χρειάστηκε να τους εκκενώσουν ύστερα από βλάβη λόγω διακοπής ρεύματος. Συνέβη στις 11 του μήνα, την περασμένη Τετάρτη, μόλις τρεις ημέρες από το αντίστοιχο ζήτημα που δημιουργήθηκε στο μετρό της Θεσσαλονίκης. Οι δύο συρμοί έχουν πολλές ομοιότητες καθώς είναι οι πλέον σύγχρονοι των μετρό της Ευρώπης καθώς κινούνται χωρίς οδηγό και έχουν παρόμοιες προδιαγραφές ασφαλείας. Οι Δανοί ομόλογοι των Ελλήνων της ίδιας εταιρείας στην ανακοίνωσή τους περιορίστηκαν να μιλήσουν για διακοπή ρεύματος που διερευνάται και, όπως με την ανακοίνωση στη Θεσσαλονίκη, περιέγραφαν ότι λίγες ώρες αργότερα άρχισε να αποκαθίσταται η βλάβη.