Από το έγγραφο-ντοκουμέντο προκύπτει ότι οι βάρδιες είναι οι εξής:
06:00 – 15:00
14:00 – 23:00
22:00 – 07:00
Τα ωράρια των βαρδιών «δείχνουν» πως όταν σχολάνε στις 14:00 το μεσημέρι οι δύο πρωινοί, έρχονται στις 15:00 το μεσημέρι οι 2 απογευματινοί, οι οποίοι θα έπρεπε να συμπίπτουν κατα μία ώρα με τον έναν βραδινό που πιάνει βάρδια στις 22:00 το βράδυ. Δηλαδή 22:00 μέχρι 23:00 το βράδυ θα έπρεπε να βρίσκονται 3 σταθμάρχες στο σημείο.Το στοιχείο είναι σημαντικό καθώς στις 22:10 πέρασε ο προαστιακός, δηλαδή την στιγμή που το «κλειδί» άλλαξε για να περάσει.
Τα κρίσιμα ερωτήματα που ψάχνουν απαντήσεις:
Πόσοι Σταθμάρχες ήταν παρόντες από 22:00 έως 23:00 (δηλαδή την ώρα που έγινε η αλλαγή του κλειδιού);
Ποιος Σταθμάρχης έκανε την αλλαγή «κλειδιού» (όταν πέρασε ο προαστιακός);
Ήταν και άλλοι παρόντες;
Γιατί κανείς επί 58 λεπτά δεν επανέφερε το κλειδί πριν την αναχώρηση του Intercity;