Σοβαρά ερωτήματα εγείρονται πλέον σχετικά με την εύρυθμη ή μη λειτουργία των Ελληνικών Ταχυδρομείων. Λίγες μέρες μετά την αλλαγή διοίκησης στα ΕΛ.ΤΑ. με αφορμή το σκάνδαλο Πάτση, η «δημοκρατία» έχει στα χέρια τις καταγγελίες για… περίεργες καθυστερήσεις στις πληρωμές πελατών της επιχείρησης.
Συγκεκριμένα, επιχειρηματίας από το κέντρο της Αθήνας κατήγγειλε ότι τα ΕΛ.ΤΑ., χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση, από τη Δευτέρα έως το μεσημέρι της Πέμπτης δεν απέδωσαν στην εταιρία του χρήματα τα οποία είχε εισπράξει μέσω αντικαταβολών. Οταν επικοινώνησε με υπάλληλο των ταχυδρομείων σε υποκατάστημα του κέντρου της Αθήνας, η ανεπίσημη ενημέρωση την οποία έλαβε ήταν ότι η καθυστέρηση οφείλεται σε πρόβλημα που παρουσιάστηκε στη διασύνδεση των ΕΛ.ΤΑ. με τις τράπεζες. Ακόμα χειρότερα, του μετέφερε την πληροφορία ότι το πρόβλημα δεν ήταν μεμονωμένο, αλλά αφορούσε και άλλους πελάτες των ταχυδρομείων, ενώ είχε παρουσιαστεί ξανά πριν από διάστημα ενός με δύο μηνών.
Σε επικοινωνία της «δημοκρατίας» με εκπρόσωπο των ΕΛ.ΤΑ., η απάντηση ήταν… παντελής άγνοια και, συγκεκριμένα, ότι δεν έχει υποπέσει στην αντίληψη της διοίκησης κανένα απολύτως πρόβλημα λειτουργίας.
Το τι πραγματικά συνέβη και τα Ελληνικά Ταχυδρομεία σταμάτησαν επί σειρά ημερών να καταβάλλουν τα χρήματα που είχαν εισπράξει, μένει να διευκρινιστεί. Από τη μια πλευρά, δεν είναι διόλου απίθανο τα ΕΛ.ΤΑ. να αντιμετωπίζουν ακόμη τις συνέπειες της πολύ σοβαρής κυβερνοεπίθεσης που δέχτηκαν την περασμένη άνοιξη. Υπενθυμίζεται ότι για διάστημα 17 ημερών, από τις 20 Μαρτίου έως τις 7 Απριλίου, η εταιρία σχεδόν είχε… κατεβάσει ρολά, καθώς χάκερ είχαν καταφέρει να εισβάλουν στα πληροφοριακά συστήματα, ζητώντας να τους καταβληθούν λύτρα μέσω κρυπτονομίσματος.