Η φωτογραφία προφίλ που διαλέγουμε για το facebook είναι ενδεικτική του ποιοι είμαστε και τι μηνύματα θέλουμε να περάσουμε.

Ερευνητές, όπως αναφέρει το plus.queen.gr, βασίστηκαν στο λεγόμενο «Big 5», το οποίο χρησιμοποιείται σε προσλήψεις σε εταιρείες. Πρόκειται για τις εξής πέντε κατηγορίες: εσωστρέφεια-εξωστρέφεια, πόσο «ανοικτός» είναι κάποιος σε νέες εμπειρίες, ευσυνειδησία, δεκτικότητα/συγκαταβατικότητα και νευρωτισμός.

1.Εξωστρέφεια: Οι εξωστρεφείς συχνά είναι περιτριγυρισμένοι από άλλα άτομα, οι φωτογραφίες τους είναι έγχρωμες και έχουν πλατύ χαμόγελο. Αν η φωτογραφία προφίλ περιλαμβάνει φίλους και πολλά χαμόγελα, τότε είναι σίγουρο ότι έχει κανείς να κάνει με εξωστρεφές αλλά και αισιόδοξο άτομο.

2.Ανοιχτοί σε νέες εμπειρίες: Οι φωτογραφίες έχουν μεγαλύτερη αντίθεση και είναι πιο καλλιτεχνικές ή ασυνήθιστες. Οι χρήστες που είναι πιο ανοιχτοί και μοντέρνοι είναι πιθανό να έχουν εικόνες προφίλ κάτι άλλο εκτός από το πρόσωπό τους.

3.Ευσυνειδησία: Οι χρήστες χρησιμοποιούν φωτογραφίες με φυσικό φως και χρώματα της φύσης. Οι φωτογραφίες τους εκφράζουν ιδιαίτερο συναίσθημα.

4.Νευρωτισμός: Μία απλή φωτογραφία με λίγο χρώμα είναι σημάδι έντονου νευρωτισμού. Συνήθως έχει κενή έκφραση ή ακόμα κρύβουν το πρόσωπό τους. Αυτό μαρτυρά άτομο με ανασφάλειες και χαμηλή αυτοεκτίμηση.

5.Δεκτικότητα/συγκαταβατικότητα: Οι φωτογραφίες τους έχουν συχνά πρόσωπα, είναι φωτεινές και πολύχρωμες. Ακόμη κι αν μια φωτογραφία δεν τους κολακεύει, θα χαμογελούν. Οι δεκτικοί και ευγενικοί χρήστες αναρτούν σχετικά «μέτριες» εικόνες του εαυτού τους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ