Μέτρα για την αποσυμφόρηση και τη βελτίωση της κίνησης των οδηγών στην περιφερειακή οδό και στο κέντρο της πόλης αποφάσισε το συντονιστικό συμβούλιο για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κατασκευής του fly over, το οποίο συνεδρίασε το μεσημέρι στο Διοικητήριο (ΥΜΑΘ), υπό τον υφυπουργό Εσωτερικών (τομέας Μακεδονίας και Θράκης) Κώστα Γκιουλέκα.

Κατά τη διάρκεια του συντονιστικού οργάνου επιβεβαιώθηκε η υποστήριξη των φορέων στο έργο και αποφασίστηκαν τέσσερεις βασικές παρεμβάσεις, οι οποίες θα ισχύσουν από το αμέσως επόμενο διάστημα.

Συγκεκριμένα, στη λήξη της σύσκεψης ο κ. Γκιουλέκας ανακοίνωσε δέσμη μέτρων, τα οποία θα δοκιμαστούν στην πράξη, με τη συνεργασία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, της αυτοδιοίκησης, των φορέων και της τροχαίας, ώστε να υπάρξει καλύτερη διαχείριση της κυκλοφορίας και μεγαλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών στις μετακινήσεις τους.

Από την ερχόμενη εβδομάδα και ως το τέλος του μήνα θα έχουν εφαρμοστούν οι εξής παρεμβάσεις:

Ψηφιακή ενημέρωση μέσω εφαρμογής -με την συνεργασία μεταξύ Google και ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ- προσβάσιμης από τα κινητά των οδηγών, ώστε να να μπορούν να επιλέγουν την καλύτερη εναλλακτική διαδρομή από άποψη κίνησης κατά τις ώρες αιχμής.
Συνολικά οκτακόσιες έως εννιακόσιες νέες θέσεις προσωρινής στάθμευσης, περιφερειακά του κέντρου. Εντός της ΔΕΘ θα διατεθούν τετρακόσιες θέσεις και στο λιμάνι από τον ΟΛΘ με μικρό αντίτιμο διακόσιες σαράντα δύο. Άλλες θέσεις στάθμευσης θα παραχωρηθούν σε δύο οικόπεδα της ΓΑΙΑ ΟΣΕ κοντά στον Παλιό Σταθμό, στο ύψος των δικαστηρίων. Νέο κυκλικό δρομολόγιο του ΟΑΣΘ και του ΟΣΕΘ, θα συνδέει οδικώς τα παραπάνω σημεία στάθμευσης, όπου θα αφήνουν τα αυτοκίνητά τους οι οδηγοί για να συνεχίζουν να κινούνται με την αστική συγκοινωνία στο κέντρο της πόλης.
Τοποθέτηση σε κεντρικές οδούς πλαστικών μικρών πασάλων οριοθέτησης των λωρίδων κυκλοφορίας, ώστε με τη συνδρομή της τροχαίας να αποφεύγεται η παράνομη στάθμευση και να απελευθερώνονται οι λεωφορειολωρίδες.
Επικαιροποιήση, σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, του χρόνου λειτουργίας των σηματοδοτών, ανάλογα με τα νέα δεδομένα, που παρέχει το Ινστιτούτο Μεταφορών, όπως αποτυπώνονται στην κυκλοφορία, λόγω της κατασκευής του fly over.
Τέλος, αποφασίστηκε η δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας (Κέντρο Ηλεκτρονικής Καταγραφής και Πληροφόρησης Φορέων) ώστε όλοι οι συναρμόδιοι φορείς, δήμοι , υπηρεσίες, να καταχωρούν και να ενημερώνουν για πολυπληθείς εκδηλώσεις που προγραμματίζονται στις περιοχές τους, ένα δεκαπενθήμερο νωρίτερα, ώστε να σχεδιάζονται, εγκαίρως, οι έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

Κατά τη σύσκεψη αποφασίστηκε και το εύρος των παρεμβάσεων, οι δρόμοι και τα σημεία στα οποία θα εφαρμοσθούν οι δράσεις, ώστε να βελτιωθεί η κυκλοφορία των οχημάτων και να διευκολυνθεί η συγκοινωνία.

Στην ψηφιακή εφαρμογή θα αποτυπώνεται καθ όλη τη διάρκεια του εικοσιτετραώρου και σε πραγματικό χρόνο, η τρέχουσα κυκλοφοριακή επιβάρυνση στις κεντρικές αρτηρίες και στους βασικούς δρόμους της πόλης,

Μέσω ενός κωδικού, που θα διανεμηθεί σε όλους, θα μπορούν οι οδηγοί να έχουν πρόσβαση στην εφαρμογή και να αποφασίσουν τη συντομότερη διαδρομή για τον προορισμό τους. Στους δρόμους αυτούς, εκτός από τις κεντρικές αρτηρίες περιλαμβάνονται η περιφερειακή οδός και οι οδοί:

Κωνσταντίνου Καραμανλή, Εγνατία, Μοναστηρίου, Βασιλίσσης Όλγας, Τσιμισκή, Πολυτεχνείου, Λαγκαδά, Αγίου Δημητρίου, Κασσάνδρου, Κατσιμίδη, Λαμπράκη, Δενδροποτάμου και Ανδρέα Παπανδρέου (Νεάπολη).

Τα πλαστικά κόκκινα πασαλάκια για την αποφυγή της παράνομης στάθμευσης και της διπλοστάθμευσης θα τοποθετηθούν στους εξής δρόμους: Μητροπόλεως, Ερμού, Λεωφόρο Στρατού, Καυτατζόγλου, Γρηγορίου Λαμπράκη, Λεωφόρο Όχι, Βενιζέλου και Ανδρέα Παπανδρέου στην Νεάπολη και στην Παπάφη.

Η επαναρύθμιση των φωτεινών σηματοδοτών θα γίνει σε κεντρικά σημεία της πόλης και ιδίως στους οδικούς άξονες Λαγκαδά, Ανδρέα Παπανδρέου, Δενδροποτάμου, Αγίου Δημητρίου, Κασσάνδρου και Γρηγορίου Λαμπράκη, ώστε να διασφαλιστεί η μεγαλύτερη λειτουργική σταθερότητά τους και η αποφυγή κυκλοφοριακών συμφορήσεων

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ