Παρουσιάστηκε το νέο Audi RS6 με τετράλιτρο V8 twin-turbo κινητήρα, εντυπωσιακή σχεδίαση και συναρπαστικές επιδόσεις, δίνοντας συνέχεια σε μια 25ετή πλέον παράδοση.
Η απόδοση του μοτέρ, σύμφωνα με το drive.gr, αγγίζει πλέον τους 600 ίππους και τα 800 Nm ροπή. Η επιτάχυνση 0100 km/h είναι μόλις 3,6” και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Αν και με τα έξτρα πακέτα Dynamic και Dynamic Plus μπορεί να αυξηθεί στα 280 και στα 305 km/h. Στο Dynamic Package περιλαμβάνεται επίσης ένα μηχανικό μπλοκέ κεντρικό διαφορικό.
Το κιβώτιο είναι 8άρι αυτόματο Tiptronic, με βελτιωμένο λογισμικό και hardware για ακόμη πιο γρήγορες αλλαγές. Η μετάδοση φυσικά γίνεται με μόνιμη τετρακίνηση quattro. Αξιοποιώντας τα φρένα, το σύστημα ελέγχει ξεχωριστά τη ροπή που φτάνει σε κάθε γωνιά. Το ενεργό ελεγχόμενο διαφορικό quattro sport στον πίσω άξονα μεταβάλλει σε πραγματικό χρόνο μέσα στη στροφή την κατανομή ροπής μεταξύ των πίσω τροχών.
Η ρυθμιζόμενη αερανάρτηση είναι στάνταρ, υποσχόμενη τον ιδανικό συμβιβασμό άνεσης και κρατήματος. Η απόσταση από το έδαφος είναι μειωμένη κατά 2 cm σε σχέση με τα άλλα Α6 Avant. Και σε ταχύτητα μεγαλύτερη των 120 km/h χαμηλώνει ακόμη έναν πόντο για καλύτερη αεροδυναμική και μεγαλύτερη σταθερότητα.
Αλλά υπάρχει και η επιλογή της πιο σπορ ανάρτησης Dynamic Ride Control με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και ειδικά πιο σκληρά και χαμηλά ελατήρια, με έμφαση στη σπορ συμπεριφορά. Τα αμορτισέρ είναι διαγώνια διασυνδεδεμένα σε υδραυλικό κύκλωμα με το σύστημα να «διαβάζει» το δρόμο και να στέλνει πίεση στην εμπρός εξωτερική πλευρά για να μειώσει, στην ουσία να προλάβει, την κλίση στις στροφές. Η κρεμαγέρα είναι νέα με την Audi να υπόσχεται άμεση επαφή με το δρόμο και πλούσια αίσθηση. Ενώ έξτρα προσφέρεται και ενεργή 4διεύθυνση.
Από το RS6 δεν θα μπορούσε να λείπει φυσικά το Audi Drive Select. Με έξι διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, τέσσερα έτοιμα πακέτα και τη δυνατότητα διαμόρφωσης δύο προσωπικών set-up τα οποία μπορούν να αποθηκευτούν ως RS1 και RS2 και να επιλέγονται άμεσα με το πάτημα ενός κουμπιού στο τιμόνι.
Παρά την εντυπωσιακή, σχεδόν τρομακτική εξωτερική του εμφάνιση, το RS6 διατηρεί τον οικογενειακό του χαρακτήρα, με τον χώρο αποσκευών των 565 λίτρων να φτάνει στα 1.685 ανάλογα με τη διαμόρφωση των καθισμάτων. Στο εσωτερικό φυσικά χρησιμοποιείται η κορυφαία τεχνολογία της Audi με το Virtual Cockpit και τις δίδυμες οθόνες ελέγχου του συστήματος MMI. Σε σχέση με τις πιο ταπεινές εκδόσεις στα όργανα ελέγχου περιλαμβάνονται ενδείξεις για πράγματα που αφορούν στην απόδοση, όπως ροπή και ιπποδύναμη, πίεση εισαγωγής, θερμοκρασία και πίεση λαδιού, g-meter, τηλεμετρία (χρονόμετρο) κ.λπ.