Μπροστά στην διαχείριση μιας πρωτόγνωρης και εξαιρετικά δύσκολης κατάστασης βρέθηκαν η αστυνομία και η πυροσβεστική με τα πάντα να παραλύουν σε έναν από τους βασικούς οδικούς άξονες της χώρας, την εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου.
Η κρίση ξεκίνησε λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι όταν ενημερώθηκε η πυροσβεστική ότι ένα βυτιοφόρο το οποίο μετέφερε πάνω από 7 τόνους υγραερίου είχε πιάσε φωτιά στο ύψος της Κακιάς Σκάλας. Αμέσως σήμανε συναγερμός.
«Θα πρέπει όμως να γίνει αντιληπτό ότι οι αρμόδιες Αρχές κλήθηκαν να διαχειριστούν ένα περίπλοκο και επικίνδυνο περιστατικό σε συνθήκες πολύ αυξημένης κυκλοφορίας από την πρώτη στιγμή, με την κρίσιμη διαδικασία απομάκρυνσης του εύφλεκτου υλικού να έχει δυναμικό χαρακτήρα και με την πραγματοποίησή της να μετατοπίζεται χρονικά αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της μέρας από τη στιγμή που συνέβη το ατύχημα και μετά».
Άνθρωποι που διαχειρίστηκαν την κατάσταση αλλά και έζησαν από την πρώτη στιγμή τα γεγονότα και μέσα από το επιχειρησιακό κέντρο που είχε στηθεί εξηγούσαν ότι παρά το γεγονός ότι η φωτιά στο βυτιοφόρο έσβησε άμεσα, διαπιστώθηκε διαρροή του φορτίου, το οποίο αποτελούνταν από 7,2 τόνους υγραερίου, μείγματος κίνησης για οχήματα.
Για τον λόγο αυτό και εξαιτίας της επικινδυνότητας της κατάστασης, εφαρμόστηκε το Πρωτόκολλο Ενεργειών, με την παρουσία τεχνικού ασφαλείας για την απομάκρυνση του επικίνδυνου φορτίου, ενώ με τη χρήση θερμικής κάμερας πραγματοποιούνταν διαρκώς έλεγχος της θερμοκρασίας.
Η επιχείρηση που στήθηκε ήταν πρωτοφανής για τα ελληνικά χρονικά καθώς καθ’ όλη τη διαδικασία της επιχείρησης απομάκρυνσης του επικίνδυνου φορτίου, το Πυροσβεστικό Σώμα την επιτηρούσε και από αέρος προκειμένου να υπάρχει πλήρης εικόνα της κατάστασης κάθε λεπτό.
Η εντολή, σύμφωνα με πληροφορίες του newsbeast.gr ήταν να μην κινδυνεύσει κανένας πολίτης καθώς υπάρχει η τραγική εμπειρία σε παρόμοια περιστατικά του παρελθόντος.