***** БϓϗǠ- Ӈ̅əӇ É`ԏ͠Q׉ӕ͔Jԇ ****?** Ǡ�㱡�ݷ婠맶襟 �򠴧 񧴞 ܤ婡 �婪ﭩ漬孹�Ǡ䧬ﳟ嵳破�񡪴籩󴩪�ﵲ 㟭崡頡𯪫婳� 쥠嵨��޳�*

Ο Οργανισμός διευκρινίζει πως “κάθε φορά που υπήρξε δελτίο βλάβης του λεωφορείου, το οποίο απέκτησε ο ΟΑΣΘ μέσω leasing, έγινε επιδιόρθωση από τους τεχνικούς του αναδόχου, που είναι υπεύθυνος για τη συντήρησή του.

Στη συνέχεια της ανακοίνωσης του ΟΑΣΘ, επισημαίνεται ότι “αμέσως μετά το ατύχημα, με έγκριση της Τροχαίας Θεσσαλονίκης, το λεωφορείο του ΟΑΣΘ μετακινήθηκε οδικώς (και όχι με γερανό, καθώς η τεχνική εικόνα έδειχνε ότι μπορεί να κυκλοφορήσει) σε ΚΤΕΟ, κάτι που αποτελεί πάγια τακτική του Οργανισμού σε περιπτώσεις ατυχημάτων. Στο ΚΤΕΟ διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει βλάβη στο σύστημα πέδησης“.

Σε σχέση με το χθεσινό περιστατικό, κατά το οποίο λεωφορείο του ΟΑΣΘ προσέκρουσε σε προπορευόμενο λεωφορείο των ΚΤΕΛ, ο ΟΑΣΘ θέλει να διευκρινίσει τα εξής:

Κάθε φορά που υπήρξε δελτίο βλάβης του λεωφορείου, το οποίο απέκτησε ο ΟΑΣΘ μέσω leasing, έγινε επιδιόρθωση από τους τεχνικούς του αναδόχου, που είναι υπεύθυνος για τη συντήρησή του. 

Ακολούθησε έλεγχος από τους τεχνικούς της Διεύθυνσης Συντήρησης του ΟΑΣΘ. 

Αμέσως μετά το ατύχημα, με έγκριση της Τροχαίας Θεσσαλονίκης, το λεωφορείο του ΟΑΣΘ μετακινήθηκε οδικώς (και όχι με γερανό, καθώς η τεχνική εικόνα έδειχνε ότι μπορεί να κυκλοφορήσει) σε ΚΤΕΟ, κάτι που αποτελεί πάγια τακτική του Οργανισμού σε περιπτώσεις ατυχημάτων.

Στο ΚΤΕΟ διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει βλάβη στο σύστημα πέδησης.

Στη συνέχεια το λεωφορείο μετακινήθηκε στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ, στον Φοίνικα, προκειμένου να επισκευαστούν οι βλάβες που προκλήθηκαν στο αμάξωμα από τη σύγκρουση, αλλά και να γίνει περαιτέρω τεχνική διερεύνηση των συνθηκών του ατυχήματος.

Αυτό το δυσάρεστο γεγονός αποτελεί αφορμή ώστε ο ΟΑΣΘ να εντείνει τους ελέγχους όλων των λεωφορείων.

Ο Οργανισμός εύχεται ολόψυχα περαστικά στους πέντε, ευτυχώς ελαφρά, τραυματίες επιβάτες”.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ