SAMSUNG

Την αισιοδοξία του τόσο για την πορεία του τουρισμού και για φέτος αλλά και για τις επόμενες χρονιές μετέφερε ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη συνάντηση εργασίας που είχε σήμερα, Δευτέρα (3/4) με την Εκτελεστική Επιτροπή του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Παράλληλα ο πρωθυπουργός προανήγγειλε παρεμβάσεις για τους εργαζομένους στον τουρισμό λέγοντας ότι αποτελεί προτεραιότητα «η δυνατότητα όλοι να έχουν το ίδιο μέρισμα επιτυχίας από την ανάπτυξη του τουριστικού μας προϊόντος. Αυτό έχει να κάνει με τους καλύτερους μισθούς, τις καλύτερες συνθήκες εργασίας, αλλά φυσικά και τις ελλείψεις που ήδη παρατηρούνται ως προς το εργατικό δυναμικό, κάτι το οποίο μας υποχρεώνει να σχεδιάζουμε από τώρα παρεμβάσεις που θα έχουν ένα μακροχρόνιο αποτύπωμα».Ο πρωθυπουργός υπενθύμισε και τις πολύ μεγάλες δυσκολίες τις οποίες διαχειρίστηκε η κυβέρνηση τα τελευταία τρία χρόνια: «Η πανδημία αποτέλεσε μία πρωτοφανή δοκιμασία για τον κλάδο του τουρισμού, πήραμε όμως τολμηρές αποφάσεις οι οποίες δικαιώθηκαν εκ του αποτελέσματος στηρίζοντας το brand της Ελλάδος, ανοίγοντας από τους πρώτους, αλλά με απολύτως ασφαλή τρόπο. Και νομίζω ότι δρομολογήσαμε τις περσινές και τις φετινές εξελίξεις ουσιαστικά πριν από δύο και τρία χρόνια, όταν διαχειριστήκαμε -πιστεύω- με μεγάλη επιτυχία και στηρίζοντας τον κλάδο του τουρισμού την πρωτοφανή κρίση της πανδημίας», σημείωσε.

«Να θυμίσω ότι αυξήθηκε κατά 8% η μέση δαπάνη ανά ταξιδιώτη και ανά τουρίστα. Και οι πολλαπλές επενδύσεις που γίνονται από τον ιδιωτικό τομέα και προγραμματίζει και κάνει ήδη η ελληνική κυβέρνηση και στις δημόσιες επενδύσεις σε ό,τι έχει να κάνει με τους τουριστικούς προορισμούς, είναι τα εχέγγυα για περαιτέρω ανάπτυξη και στήριξη και του αγροτικού κλάδου και του εμπορικού κόσμου και των εκατοντάδων χιλιάδων εργαζομένων στον τουρισμό και του real estate και της κατασκευής. Μια που 8 στις 10 επενδύσεις πλέον είναι τουριστικού ενδιαφέροντος ή υποδομών για τον τουρισμό», δήλωσε από την πλευρά του ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.

«Κεφαλαιοποιώντας το πολύ καλό brand name το οποίο έχει φτιάξει η χώρα, το οποίο ενδυναμώθηκε πάρα πολύ κατά τη διάρκεια του κορονοϊού και της πανδημίας Covid και του τρόπου με τον οποίο άνοιξε ο τουρισμός το καλοκαίρι του 2020 και συνέχισε να λειτουργεί το καλοκαίρι του 2021 αποτελώντας -σε πολλές περιπτώσεις και με πολλές πρακτικές- και παράδειγμα και για τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, καταφέραμε, κεφαλαιοποιώντας αυτή την πολύ σωστή στρατηγική, να πετύχουμε εντυπωσιακά αποτελέσματα», ανέφερε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΤΕ, Γιάννης Ρέτσος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ