Δυναμικά ξεκίνησε την ενημερωτική της καμπάνια για την ανάπλαση της ΔΕΘ η ΔΕΘ-HELEXPO. Με έναν έξυπνο τρόπο και με το σλόγκαν «ΕΔΩ! και Έκθεση και Πάρκο στην ‘’καρδιά’’ της πόλης» παρουσίασε το όραμά της στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου Θεσσαλονίκης, θέλοντας να δείξει στον κόσμο πώς θα είναι το νέο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο του σχεδιασμού της για ανάπλαση στην καρδιά της πόλης.

Μετέτρεψε έτσι την αερογέφυρα που ενώνει τα περίπτερα 15 και 13 σε πράσινο διάδρομο γεμάτο φυτά και παγκάκια, ενώ στους τοίχους έπαιζε βίντεο με μια περιήγηση στο νέο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον πράσινο χαρακτήρα της ανάπλασης και στο πάρκο που αναπτύσσεται παράλληλα σε έκταση 100 στρεμμάτων -που είναι και το επίμαχο θέμα για τους αντιδρώντες-αλλά και στην οικονομική «ένεση» από τις νέες εκθεσιακές εγκαταστάσεις.

Την ίδια στιγμή άνθρωποι της εταιρείας μοίραζαν έντυπο υλικό για να ενημερώνουν τους επισκέπτες γιατί πρέπει η ανάπλαση να γίνει στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, αλλά και για όλα τα οφέλη του έργου. Στο πλαίσιο αυτό τόνιζαν πως υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο και σαφές χρονοδιάγραμμα, εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, αλλά και διαχρονική υποστήριξη κυβερνήσεων, πολιτικών κομμάτων, επιχειρηματικών και κοινωνικών φορέων. Όπως υπογράμμιζαν, τουρισμός, εστίαση, εμπόριο, μεταφορές και κατασκευές κερδίζουν από τη ΔΕΘ στο κέντρο, όπως συμβαίνει με τα εκθεσιακά κέντρα σε Φρανκφούρτη, Βερολίνο, Μπολόνια, Νέα Υόρκη, Κολωνία κτλ., ενώ μεγάλα είναι και τα οφέλη για το περιβάλλον που κερδίζει τόσο με το νέο βιοκλιματικό εκθεσιακό κέντρο όσο και με το ανοιχτό, προσβάσιμο και ασφαλές Μητροπολιτικό πάρκο. Τόνιζαν παράλληλα πως προστατεύεται η ιστορική σχέση 100 ετών της ΔΕΘ με τη Θεσσαλονίκη, όπως επίσης και ο κοινωνικός της ρόλος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ