Εικόνα σταθεροποίησης σε σχέση με το προηγούμενο εξάμηνο, αλλά με σημαντικές, επίμονες ανησυχίες να παραμένουν, κυρίως όσον αφορά την ακρίβεια για τους καταναλωτές και το λειτουργικό κόστος και την έλλειψη προσωπικού για τις επιχειρήσεις, καταγράφουν τα αποτελέσματα του «Βαρόμετρου ΕΒΕΘ», της περιοδικής έρευνας Οικονομικής Συγκυρίας που αποτυπώνει το κλίμα μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων στον Νομό Θεσσαλονίκης. Η έρευνα διεξήχθη το δεύτερο 15νθήμερο του Μαρτίου 2025 από την εταιρεία Palmos Analysis σε δείγμα 800 επιχειρήσεων και 700 καταναλωτών.

Σύμφωνα με το Βαρόμετρο του ΕΒΕΘ, ο Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης στο Νομό Θεσσαλονίκης παρουσίασε μικρή βελτίωση, διαμορφούμενος στις -31 μονάδες, έναντι -35 μονάδων τον Σεπτέμβριο του 2024. Παρά την ελαφρά αυτή άνοδο, οι καταναλωτές εξακολουθούν να διακατέχονται από απαισιοδοξία. Η στασιμότητα που παρατηρείται από τις αρχές του 2023 οφείλεται κυρίως στην παγιωμένη αίσθηση ακρίβειας στο ρεύμα και την ενέργεια. Το 60% των νοικοκυριών χαρακτηρίζει τους λογαριασμούς ρεύματος υψηλούς και δυσκολεύεται στην αποπληρωμή τους (σταθερό ποσοστό σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2024), ενώ αντίστοιχο ποσοστό (58%) δηλώνεται και για τους λογαριασμούς θέρμανσης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ