Κοντά στα χαμηλά των τελευταίων τριών ετών – 33 μηνών για την ακρίβεια – βρίσκονται οι τιμές των καυσίμων στην αντλία, ενώ ανάλογη είναι η τάση και τις διεθνείς τιμές του πετρελαίου. Παρά το γεγονός ότι χθες καταγράφηκε μια ανοδική κίνηση στις τιμές, κυρίως λόγω των ανησυχιών για τις επιπτώσεις από την καταιγίδα Francine, γενικά οι τιμές παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα.
Στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη, πολλές πρατηριούχοι έχουν μειώσει την τιμή της αμόλυβδης βενζίνης κάτω από το 1,7 ευρώ το λίτρο, ενώ το diesel κίνησης προσεγγίζει το 1,4 ευρώ το λίτρο. Αυτές οι τιμές είναι οι χαμηλότερες που έχουν καταγραφεί από το 2021, προτού ξεσπάσει ο πόλεμος στην Ουκρανία και προκαλέσει αναστάτωση στην αγορά ενέργειας. Οι καταναλωτές βλέπουν τις τιμές αυτές με ανακούφιση, καθώς ανατρέχουν σε εποχές προ κρίσης και σύγκρισης με υψηλότερα επίπεδα τιμών.
Σύμφωνα με τα δεδομένα από το Παρατηρητήριο Τιμών, η μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης στην Αττική διαμορφώνεται στα 1,717 ευρώ το λίτρο, ενώ η τιμή του diesel κίνησης ανέρχεται σε 1,509 ευρώ το λίτρο. Παρόμοιες τιμές παρατηρούνται και στη Θεσσαλονίκη, με ελάχιστες διαφοροποιήσεις. Σε πανελλαδικό επίπεδο, η μέση τιμή για τη βενζίνη διαμορφώνεται στα 1,764 ευρώ το λίτρο, ενώ για το diesel κίνησης είναι 1,546 ευρώ το λίτρο.
Και όλα αυτά ενώ η ζήτηση για βενζίνη σημείωσε αύξηση 2% τον Ιούλιο σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, ενώ η ζήτηση για πετρέλαιο κίνησης αυξήθηκε κατά 3,5%. Σε επτάμηνη βάση, οι πωλήσεις βενζίνης παρουσίασαν άνοδο 2%, και οι πωλήσεις πετρελαίου κίνησης αυξήθηκαν κατά 4,5%. Το κορύφωμα της ζήτησης καταγράφηκε τον Αύγουστο, με τις βενζίνες να σημειώνουν αύξηση 6%, ενώ η ίδια αύξηση παρατηρήθηκε και στο πετρέλαιο κίνησης.