Κριτική για το θέμα του μετρό και τα αρχαία στον σταθμό Βενιζέλου άσκησαν οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης στον Κωνσταντίνο Ζέρβα, στη σημερινή πρώτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης.

Η επικεφαλής της παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί», Κατερίνα Νοτοπούλου, άσκησε δριμεία επίθεση στον κ. Ζέρβα, κατηγορώντας τον ότι δεν υπερασπίζεται τα συμφέροντα της πόλης.

«Αντί να υπερασπιστείτε τα συμφέροντα της πόλης, υιοθετήσατε το συμφέρον ποιανού; Εκεί θέλουμε να τοποθετηθείτε» είπε απευθυνόμενη προς τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης.

«Υπάρχει μελέτη για την απόσπαση; Όχι. Ενώ υπάρχει μελέτη για την κατά χώρα παραμονή. Να αποφασίσει η πόλη για το κοινό καλό. Να μην δοθεί καμία παράταση και να παραμείνουν τα αρχαία. Ποιος σας ενημερώνει και έχετε αυτή την άποψη ; Τι κερδίζει ο εργολάβος; Οφείλετε να συνειδητοποιήσετε ότι δεν είστε εκπρόσωπος των εργολάβων αλλά δήμαρχος της Θεσσαλονίκης» τόνισε, η κ. Νοτοπούλου.

Για πολιτικοποίηση και κομματικοποίηση του θέματος και από τις δύο πλευρές, οι οποίες δίχασαν την πόλη, έκανε λόγο ο επικεφαλής της παράταξης «ΠΟΛΗχρωμη Θεσσαλονίκη», Σπύρος Βούγιας.

Παράλληλα κάλεσε τον δήμαρχο Θεσσαλονίκη, να συγκαλέσει σύσκεψη και με τις δύο πλευρές προκειμένου να παρουσιάσουν στοιχεία που δεν παρουσιάζουν δημόσια, σημειώνοντας πως ούτε η μία ούτε η άλλη λύση έχει τεκμηριωμένη μελέτη για το κόστος κα το χρονοδιάγραμμα του έργου.

Mάλιστα πρότεινε να λειτουργήσει κανονικά το Μετρό, με το σταθμό Βενιζέλου όμως να αποσυνδέεται χρονικά.

Την άποψη ότι το θέμα του μετρό αντιμετωπίζεται με επιπολαιότητα, εξέφρασε o επικεφαλής της παράταξης «Δύναμη Πολιτών», Παναγιώτης Ψωμιάδης.

Παράλληλα σημείωσε ότι κανένα μετρό στον κόσμο δεν κατασκευάστηκε χωρίς να έχει προβλεφθεί πάρκινγκ, ωστόσο έδωσε τα συγχαρητήρια του στον πρώην υπουργό Υποδομών, Χρήστο Σπίρζη, καθώς όπως είπε επί ημερών του το έργο έτρεξε.

Για επιχειρηματικά παιχνίδια πίσω από την υπόθεση του μετρό, μίλησε ο επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης», Σωτήρης Ζαριανόπουλος.

Ακόμα υποστήριξε πως το “Γεφύρι της Αρτας ωχρειά μπροστά στο Μετρό”, καθώς πρόκειται για ένα έργο που είναι μια “μαύρη τρύπα που καταπίνει εκατομμύρια ευρώ”.

Ο επικεφαλής της παράταξης “Οικολογία Αλληλεγγύη”, Μιχάλης Τρεμόπουλος, είπε πως “η πόλη έχει γονατίσει”, και πως «θέλουμε να υπάρξει ένας νέος συμβιβασμός επ’ ωφέλεια της πόλης και όχι μι νέα διχαστική επιλογή.

Από την πλευρά του ο Αντώνης Γαζάκης από την “Πόλη Ανάποδα – Δύναμη Ανατροπής” ανέφερε πως “δεν είναι κολοβό το Μετρό, αλλά κολοβή η λύση που προτείνουν”, κάνοντας λόγο για πισωγύρισμα.

Ο Γιώργος Ρακκάς, από την παράταξη “Μένουμε Θεσσαλονίκη”, ανέφερε πως θα πρέπει να διατηρηθούν τα αρχαία και να ολοκληρωθεί το έργο, καθώς όπως είπε πρόκειται για ένα απίστευτο πολιτιστικό κεφάλαιο με πολλαπλά οφέλη για την πόλη.

Ο Γιάννης Κουριαννίδης από την «Θεσσαλονίκη Πόλη Ελληνική», τόνισε πως τόσο η μεταφορά και επανατοποθέτηση όσο και η λύση In situ, έχουν τα υπερ και τα κατά τους.

Κ. Ζέρβας: Άμεσα έκτακτη συνεδρίαση για το μετρό

Στη δευτερολογία του, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, απάντησε επίσης σε υψηλούς τόνος προς την αντιπολίτευση, ρίχνοντας τα «καρφιά» του προς την Κατερίνα Νοτοπούλου.

“Δεν νομίζω να υπάρχει άλλος σε αυτή την αίθουσα και στην πόλη που να ασχολήθηκε τόσο όσο εγώ με το θέμα του Μετρό. Κάποιοι, μίλησαν για Ελγιν. Αυτοί που κάνουν τους χαρακτηρισμούς δεν ξέρω εάν το 2013 είχαν ασχοληθεί με το ζήτημα. Αλλά κάλλιο αργά, παρά ποτέ. Εδώ δεν είναι Βουλή, εδώ φροντίζουμε για το καλό της πόλης”, είπε ο κ.Ζέρβας.

Μάλιστα ανακοίνωσε πως το επόμενο διάστημα θα συγκαλέσει έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου όπου θα κληθούν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς να εκφράσουν απόψεις για το Μετρό.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ