Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται σήμερα ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης ο οποίος είχε συνάντηση με τον υφυπουργό Εσωτερικών, αρμόδιο για θέματα Μακεδονίας Θράκης, Σταύρο Καλαφάτη.

Προαναγγέλθηκε η επαναφορά της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες από την 1η Ιουνίου με τον κ. Πλακιωτάκη να τονίζει πως «η ασφάλιση της σταθερής και απρόσκοπτης σύνδεσης ανάμεσα στα νησιά και την ηπειρωτική Ελλάδα είναι βασική πολιτική προτεραιότητα για την κυβέρνησή μας. Στο πλαίσιο αυτό αυξήθηκε το κονδύλι για τις άγονες γραμμές από τα 90 εκατ. το 2019 στα 138 εκατ. το 2021. Έτσι, αυξήθηκαν κατά 24 οι άγονες γραμμές, δημιουργώντας ένα ισχυρό δίκτυο και στο βορειοανατολικό αλλά και στο ανατολικό Αιγαίο και ασφαλίζοντας επαρκή πρόσβαση και στους νησιώτες αλλά και στους επισκέπτες με σύγχρονες μεθόδους».

«Η Θεσσαλονίκη ως μητρόπολη της Β. Ελλάδος αλλά και των Βαλκανίων δικαιούται να έχει κομβικό ρόλο στις θαλάσσιες μεταφορές. Αυτήν τη στιγμή είναι ήδη δρομολογημένη η γραμμή που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με το βορειοανατολικό Αιγαίο και σήμερα είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω την προκήρυξη μιας νέας επιδοτούμενης γραμμής που θα συνδέσει τη Θεσσαλονίκη με τις Σποράδες, με τρία δρομολόγια την εβδομάδα με έναρξη από την 1η Ιουνίου έως και τις 15 Σεπτεμβρίου» υπογράμμισε.

Για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είπε ότι «είναι σε εξέλιξη ένα πολύ μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα άνω των 300.000.000 ευρώ και ήδη η πρώτη φάση των υποχρεωτικών επενδύσεων είναι στο τελευταίο στάδιο ανάδειξης αναδόχου και επομένως πολύ σύντομα θα ξεκινήσουν οι εργασίες, μετατρέποντας με αυτό τον τρόπο το λιμάνι της Θεσσαλονίκης όχι μόνο σε εμπορευματικό κόμβο των Βαλκανίων, αλλά και συνολικά της ΝΑ Μεσογείου». Πρόσθεσε δε, ότι είναι αντιληπτό πως τα οφέλη τόσο για την τοπική οικονομία και απασχόληση αλλά και συνολικά για την εθνική μας οικονομία θα είναι πάρα πολλά.

Ο κ. Καλαφάτης από την μεριά του σημείωσε πως «είναι πολύ σημαντικό πως η αναβάθμιση των λιμένων της βορείου Ελλάδος βρίσκεται σε αρκετά καλό δρόμο με το επενδυτικό ενδιαφέρον να είναι ιδιαίτερα υψηλό τόσο για λιμάνι της Καβάλας αλλά και της Αλεξανδρούπολης. Ειδικά για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, έγινε μια συζήτηση για την ενίσχυση και αναβάθμιση του και σημειώθηκε πως το επενδυτικό πρόγραμμα βρίσκεται σε τροχιά υλοποίησης».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ