Καλό Μάρτη και βλέπουμε” για την συμφωνία μεταξύ ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης (μέσω ΟΣΕΘ) για την ανάληψη συγκοινωνιακού έργου. Δεν πήρε απόφαση το Ελεγκτικό Συνέδριο παραπέμποντας το θέμα στο μέλλον.

Το Ελεγκτικό Συνέδριο ζήτησε επιπλέον στοιχεία από τον ΟΣΕΘ και τον ΟΑΣΘ που να αποδεικνύουν την έκτακτη κατάσταση που επικρατεί στην αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης και την ανάγκη για παραχώρηση έργου εκτέλεσης σε ιδιώτη (ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης).

Τα στοιχεία που αναμένεται να σταλούν μέχρι την Παρασκευή είναι ο διαθέσιμος στόλος του Οργανισμού, τα λεωφορεία που είναι προς ακινητοποίηση, η κάλυψη σήμερα των λεωφορειακών γραμμών και οι ανάγκες που υπάρχουν.Μετά και την τελευταία εξέλιξη φαίνεται ότι λεωφορεία των ΚΤΕΛ θα ξεκινήσουν δρομολόγια μετά τον Μάρτιο. Σύμφωνα με τον μέχρι τώρα σχεδιασμό, τα ΚΤΕΛ προχώρησαν στην επένδυση με την αγορά 120 λεωφορείων ενώ θα αναμένουν την σύμβαση υπογεγραμμένη ώστε να προσλάβουν τους 300 οδηγούς.

Η διαδικασία των προσλήψεων θα διαρκέσει μια εβδομάδα ενώ άλλη μια θα χρειαστεί για την εκπαίδευση τους στα υπάρχοντα δρομολόγια. Τέλος υπάρχει και το ζήτημα με την τοποθέτηση των ακυρωτικών μηχανημάτων για τα εισιτήρια όπου μπορείτε και να πάρει έναν ολόκληρο μήνα.

Θεωρείται δε απορίας άξιον αν χρειάζονται επίσημα στοιχεία για να αποδείξουν ότι ο ΟΑΣΘ είναι υπό κατάρρευση, την ώρα που την προηγούμενη εβδομάδα υπήρξε μέρα που κυκλοφόρησαν μόλις 198 λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη, υπουργοί ακόμα και ο Πρωθυπουργός ο ίδιος μίλησαν για την κρίσιμη κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη προωθώντας την παραχώρηση 25 γραμμών στα ΚΤΕΛ.